Salgs- & leveringsbetingelser

 

BESTILLING:

      
Jeg er ny på eSmøg.dk, hvordan bestiller jeg hos jer?

Først og fremmest velkommen. Vi håber at du kan lide vores varesortiment og ser frem til at få dig som kunde. Ønsker du at bestille varer, vælger du blot den eller de varer du ønsker (husk evt. at ændre farve) og klikker på ”køb nu”. Når du har samlet alle de varer du ønsker at købe, klikker du på ”gå til kassen”. Du kan så tjekke, at de bestilte varer er korrekte og derfra gå ”videre til betaling”. Her indtaster du navn, adresse og vælger betalingsform og slutter af med at godkende. Du har også mulighed for her at vælge en anden leveringsadresse end din betalingsadresse. Det kan være nyttigt såfremt du har mulighed for at modtage din levering på din arbejdsplads.

Kan jeg ændre min bestilling efter at den er godkendt?

Det er desværre ikke muligt direkte at ændre på afgivne bestillinger. Det du bør gøre er straks at sende en mail til esmog@nordicecigg.com (inden kl. 8 den efterfølgende morgen) med de ændringer du har til ordren. Skriv venligst i mailens emnefelt at mailen vedrører ændringer eller annulleringer, da vi så vil prioritere mailen. 

Kan jeg bestille pr. mail, telefon eller fax?

Vi har i øjeblikket kun mulighed for at behandle ordrer der er afgivet gennem www.eSmøg.dk. Hvis du har spørgsmål til produkter inden afgivelse af ordre, er du naturligvis velkommen til at kontakte os på info@esmog.dk.

Kan jeg få mængderabat?

Vi har visse varer som f.eks. 3 paks hvor mænderabat indgår.

Jeg oplever tekniske problemer i forbindelse med min bestilling, hvad gør jeg?

Hvis du oplever tekniske problemer i forbindelse med din bestilling bedes du kontakte os på esmog@nordicecigg.com hvor vi vil forsøge at afhjælpe de problemer du måtte opleve.

    

FORSENDELSE:

      
Hvor lang tid går der før I behandler min ordre?

Vi forsøger naturligvis at behandle alle ordrer hurtigst muligt. Normalt skal du regne med en behandlingstid på mellem 1 og 2 arbejdsdage såfremt de bestilte varer er på lager. Vi tager dog forbehold for leverandørsvigt, force majeure og lignende.

Hvem sørger for fragten?

Vi sender varerne med hhv. det svenske og danske postvæsen. Varerne sendes som A-post og de sendes som breve for at holde kundernes forsendelsesomkostninger nede. 

Hvad koster forsendelsen?

Vi har en fast fragtpris på 39 kr. uanset hvor meget du bestiller.

Hvornår bliver mine varer leveret?

Efter at varerne har forladt vores lager, tager det normalt mellem 1 -3 dage før du modtager din levering.

Hvad sker der hvis ikke jeg er hjemme på leveringstidspunktet?

Hvis du ikke er hjemme og din levering ikke kan være i din postkasse, vil posten normalt lægge en seddel i din postkasse og du skal afhente din levering på posthuset. Normalt vil din levering ligge på posthuset til afhentning i 14 dage, inden den returneres hertil. Du kan vælge at få din levering leveret til den adresse hvor du har nemmest ved at modtage den, som f.eks. din arbejdsplads. 

       

ORDRESTATUS:

     
Bliver jeg informeret om leveringstidspunktet?

Ja, i det øjeblik dine varer udgår fra vores lager sender vi dig en mail. 

Får jeg oplyst et track & trace nummer?

Idet vi sender varer som brevpost og ikke som pakkepost, oprettes der desværre ikke track & trace på forsendelserne.

Jeg har ikke modtaget nogen ordrebekræftelse?

Hvis du ikke modtager en ordrebekræftelse når du har afgivet din ordre, bedes du kontakte os på info@esmog.dk. Oftest skyldes det, at du er kommet til at indtaste en forkert mailadresse. Husk endvidere inden du kontakter os at tjekke, at mailen ikke er blevet placeret i postkasserne for uønsket mail eller spam.

Jeg har endnu ikke modtaget min levering?

Hvis du efter at have modtaget en mail fra os om, at din levering nu afsendes oplever, at din levering ikke når frem efter 3 arbejdsdage, bedes du kontakte dit lokale postkontor for at høre, om de har noget liggende til dig. Du bedes sikre dig, at du ved bestilling har opgivet den korrekte adresse. Hvis ikke din levering ligger på posthuset bedes du kontakte os, og vi vil så undersøge hvad der kan være sket. Kommer din levering ikke frem, vil den blive sendt retur til os, og vi vil så have mulighed for at genudsende den såfremt du ønsker det. 

     

FEJL OG MANGLER

    
Hvad gør jeg, hvis min forsendelse er forkert eller mangelfuld?

Hvis du oplever at den levering du modtager, ikke indeholder det bestilte, bedes du kontakte os hurtigst muligt. Vi vil så sørge for omkostningsfrit at sende det rigtige ud til dig.

Er der tilfredshedsgaranti?

Vi lever af tilfredse kunder og håber meget at du er tilfreds med det du modtager. Skulle du mod forventning ikke være tilfreds, bedes du kontakte os og vi vil så forsøge at hjælpe dig bedst muligt.
   

ANNULLERING OG RETURNERING:

  

Hvordan fortryder jeg et køb?

På eSmøg.dk har du 30 dages fuld returret i forbindelse med køb. Hvis du fortryder et køb umiddelbart efter at det er foretaget, bedes du straks sende os en mail på esmog@nordicecigg.com. Skriv venligst ”Fortrydelse af køb” i mailens emnefelt. Vi vil så forsøge at annullere ordren inden den afsendes. Såfremt varerne er afsendt har du mulighed for at nægte modtagelse af dem. Hvis du allerede har modtaget varerne og fortryder, skal du sende dem retur til os. Varerne skal naturligvis være ubrugte når vi modtager dem retur. Såfremt du har modtaget varen, vil du selv skulle afholde forsendelsesomkostningerne når din levering sendes retur. Vær opmærksom på, at varerne sendes retur i forsvarlig emballage og at dit navn og din adresse tydeligt fremgår på forsendelsen. Bemærk! Vi modtager ikke levering sendt pr. efterkrav.

Hvordan får jeg pengene retur?

Du vil selvfølgelig få dine penge retur hvis du fortryder dit køb. Så snart vi modtager varen retur vil vi sørge for at indsætte pengene på dit kreditkort eller din Paypal konto igen. 

Reklamation

Der gives efter købelovens § 83 en reklamationsfrist på 24 måneder på alle varer. Bemærk dog at såvel batterier som atomizere/cartomizere er forbrugsvarer/sliddele, der ikke kan forventes at holde for evigt og som således ikke dækkes af garantien. Der kan herudover heller ikke reklameres over fejl der skyldes fejlbetjening, mislighold, overlast, skødesløs behandling eller mangelfuld vedligeholdelse. 

Reklamationer skal altid foretages i rimelig tid efter, at du har konstateret en fejl/mangel. Venligst kontakt os på esmog@nordicecigg.com og vi vil undersøge om det er en fejl vi kan afhjælpe, eller om vi skal tage varen retur. Finder vi reklamationen berettiget, har du som kunde ret til enten omlevering eller at lade handelen gå tilbage. Typisk vil vi sende dig en returkuvert som du bedes benytte, således at du ikke skal afholde fragtomkostningerne i forbindelse med returnering. 

     

HANDELSVILKÅR OG BETALING:

    
Hvilke betalingsmuligheder har jeg?

Du kan på www.eSmøg.dk vælge mellem følgende betalingsmuligheder: VISA, VISA Dankort, Mastercard, American Express samt Discover.

Kan jeg betale pr. efterkrav?

Vi sender desværre ikke varer ud pr. efterkrav.

Hvornår trækker i betalingen fra mit kort?

Ved betaling med de forskellige korttyper vil betalingen først blive gennemført i det øjeblik dine varer afsendes herfra. Med PayPal vil betalingen derimod foregå så snart du godkender transaktionen. Dette er en del af PayPal´s vilkår og betingelser og således ikke noget esmog.dk har indflydelse på.

Er moms tillagt købet?

Ja, alle priser er inklusive 25% moms og der pålægges således ikke yderligere moms ved salg og køb inden for EU. 

Betalingen vil ikke gå igennem?

Der kan være mange grunde til, at betalingen afvises. Oftest drejer det sig dog om indtastningsfejl. Du bedes derfor læse vejledningen grundigt under indtastningen. Er du i tvivl, bedes du kontakte os.

Forbehold

www.eSmog.dk forbeholder sig ret til at ændre alle oplysninger incl. men ikke begrænset til, priser, specifikationer og produktsortiment uden varsel.

Dine personoplysninger

For at handle på www.eSmøg.dk skal du indtaste bl.a. navn, adresse og din mailadresse. Disse oplysninger bruger vi naturligvis til at sørge for at sende varerne det korrekte sted hen samt at kunne kontakte dig. Disse oplysninger vil ikke blive brugt i markedsføringsmæssigt øjemed medmindre du giver tilladelse til det og de vil aldrig blive videregivet eller solgt til tredjemand. Dine kortoplysninger er krypteret. 

Logstastistik

Vi anvender logstatistik til at indsamle information der kan give et billede af hvor mange besøgende vores websites har, hvor de kommer fra mv. Formålet med logstatistikken er således at optimere websitet og dets funktionalitet.

Cookies

Vi anvender cookies med det formål, at gøre siden lettere at anvende for vores kunder. Hvis du ønsker at slette dine cookies gøres dette under menuen Funktioner -> Internetindstillinger -> Slet cookies.

Betalingssikkerhed

Vi har implementeret flere sikkerhedssystemet for at forsikre vores kunders personlige data. Med brug for af sikre servere så alt dit personlige og fortrolige data og information sendt via Secure Socket Lay (SSL) teknologi og derefter krypteret via vores betalingsgateways samarbejdspartnere, så dataen er kun tilgængelig via autoriserede samarbejdspartnere som skal holde alt information konfidentielt. Det vil sige at alle dine kreditoplysninger er ikke gemt eller oplyst til www.eSmog.dk, men bliver håndteret sikkert og automatisk af vores samarbejdspartneres betalingssystemer.

 

KONTAKTINFORMATIONER

   

Hvordan kontakter jeg jer?

Du kan mandag-torsdag mellem klokken 9-12 og 13-15 kontakte vores svenske kundeservice hos esmog@nordicecigg.com. Vi vil her besvare din mail hurtigst muligt og bestræber os på at besvare den inden for 2 hverdage.

Hvad er jeres adresse?

Ønsker du at sende almindelig post til os eller at returnere en vare er vores adresse:

Nordic eCigg
Amiralsgatan 16
Malmö 21 155
Sverige

 


Velkommen til eSmøg·dk - Den rene nydelse :)